- Petr Zajíc ,
- 11. 01. 2025
Tohle spojení už zkrátka patří k sobě. Spojení mezi hvězdou brazilského sportu a značkami všeho druhu . Jeho nejaktuálnější reklamní novinka je spojena se značkou energetického nápoje, který nese název Guaraná antartica. Jak jinak, než vyvedena v národní barvách a s Brazilcovým rukopisem.
Při výčtu Neymarových marketingových aktivit se s trochou nadsázky tají dech. Nápoje, elektronika, móda nebo přirozeně propagace domácího šampionátu. Ano, už toho vyzkoušel vskutku dost. Jeden by řekl: zajistěte mu určitý honorář a mladý útočník Vám půjde snad do všeho.
Při srovnání historie a současnosti mě napadá dvě jména, a nejsou to jen tak ledajaká.
Cristiano Ronaldo a D. Beckham jsou mladíkovi zdatnými konkurenty. Portugalec svému protihráči ze španělské ligy velice dobře sekunduje. Legenda Manchesteru dodnes platí za jednoho z nejuznávanějších sportovců v reklamní branži.
-Jan Hon-
(zdroj fotky: facebook.com⁄NeymarJr.)