- Jan Matas ,
- 01. 05. 2025
Visma-Lease A Bike mění styl pro Tour de France 2025. Ikonický nizozemský tým odhalil nový design dresů, inspirovaný včelím rojem a týmovou sounáležitostí. A pozor, zajímavé je i to, že přímo na dresu budou vytištěna také jména fanoušků...
Po předchozích alternativních kolekcích, které vzdávaly hold nizozemským šampionům, slavným zábavním parkům či síle včelího úlu, přichází Visma-Lease A Bike s novým konceptem pojmenovaným jednoduše „Roj“.
Černé a žluté pruhy evokující čmeláky mají nejen odlišit jezdce od lídrů Tour de France ve žlutém trikotu, ale i podtrhnout, co tým drží pohromadě – spolupráci a komunitu.
Nová kolekce vznikla kompletně v režii Visma-Lease A Bike a pyšní se logem vlastní značky „Yellow B“. Dres zdobí i loga klíčových partnerů jako Lease A Bike, Cervélo, SRAM či Nimbl.
Jedinečnost? Kromě výrazného designu budou součástí dresů i jména tisíců fanoušků, kteří si je objednají do 30. dubna. Tím tým ještě víc posiluje propojení se svou komunitou.
„Týmová práce je v naší DNA. Je to víc než vítězství – jde o společnou cestu za snem,“ vysvětlil obchodní ředitel Jasper Saeijs.
„Každý úspěch je dílem celého týmu, nejen jezdců, ale i všech, kdo nás podporují. Novým dresem vzdáváme hold právě jim,“ přidal.
Nový outfit už oblékli někteří z největších tahounů stáje – Marianne Vosová, Wout van Aert i Pauline Ferrand-Prévotová. V červenci už bude oděn do nového na nejtěžším závodě sezony i Jonas Vingegaard.