- Petr Zajíc ,
- 20. 12. 2025
Zatímco většina influencerů složitě bojuje s algoritmy, Cristiano Ronaldo potvrzuje, že je nejsledovanějším člověkem planety právem. Stačilo mu jediné nasvícené selfíčko po sauně a internet doslova explodoval. Během deseti hodin nasbíral příspěvek s jeho pověstným „pekáčem buchet“ přes 13 milionů lajků a čísla stále letí nahoru. Ronaldo tak znovu ukazuje propastný rozdíl mezi sebou a zbytkem světa celebrit i sportu.
Debata o tom, kdo je lepší fotbalista, možná stále trvá, ale na poli sociálních sítí je vítěz jasný. Ronaldo drží náskok přes 160 milionů sledujících před svým rivalem Messim. Za ním pak zůstávají globální ikony jako Selena Gomez nebo Dwayne „The Rock“ Johnson, kteří se na metu 600 milionů dívají z uctivé vzdálenosti. Cristiano se stal v podstatě vlastním médiem, které má větší dosah než většina televizních stanic světa.
Zajímavé je, že i když jeho vypracovaná postava táhne miliony lidí, Ronaldovým absolutním rekordem zůstává momentka z Bílého domu. Společná fotografie s prezidentem USA Donaldem Trumpem v Oválné pracovně se blíží magické hranici 30 milionů lajků. Ukazuje to, že Ronaldo už dávno není jen „ten s těmi svaly“, ale globální instituce, jejíž vliv sahá daleko za hranice fotbalových stadionů.
Úspěch na Instagramu Ronaldovi nestačí. Jeho nedávný vstup na YouTube byl nejrychlejším nárůstem odběratelů v historii této platformy a dnes už atakuje hranici 80 milionů. Kombinace vizuálního obsahu na Instagramu a delších videí na YouTube vytváří ekosystém, který generuje stabilní zájem bez ohledu na to, zda zrovna hraje zápas nebo „jen“ pózuje v sauně. Pro fanoušky je Cristiano důkazem nestárnoucí disciplíny a pro marketéry nejcennější reklamní plochou na světě.
Dánské „NE“ plíživému návratu Ruska: FIFA narazila na tvrdý odpor Seveřanů