- Jan Matas ,
- 18. 08. 2025
Novak Djoković překvapil netradiční rolí. V nové reklamě značky Asics, která propaguje kolekci New York Collection, vzal do rukou housle a zahrál část Vivaldiho "Čtvera ročních dob".
Osmatřicetiletý Srb, jenž míří na US Open za rekordním 25. grandslamovým titulem, tak navázal na své slavné „houslové“ oslavy vítězství.
Inspirací mu byla jeho dcera Tara, která začala hrát na housle začátkem loňského roku. Djoković s gestem poprvé přišel během tažení do finále Wimbledonu 2024 a od té doby se stalo jeho poznávacím znamením. Připomněl ho i při cestě za olympijským zlatem v Paříži či během Miami Open...
„Ovládni rytmus. Odemkni pocit. Od jeho prvního kroku až po závěrečný úder hraje Novak v rytmu, který slyší jen on a přesto ho cítíme všichni,“ napsala značka ke zmíněné reklamě.
Djoković, jenž letos dokráčel do semifinále na všech třech grandslamech, se připravuje na další historický pokus. Do US Open vstoupí jako turnajová sedmička, přestože před startem chyběl na severoamerických betonech. Odhlásil se z Toronta i Cincinnati.
Než se pustí do boje o trofej, čeká ho ještě premiéra ve smíšené čtyřhře. Společně s krajankou Olgou Danilović nastoupí v nové dvoudenní soutěži, která se hraje od úterý 18. srpna v rámci Fan Weeku v Národním tenisovém centru Billie Jean Kingové.