- Jan Matas ,
- 21. 04. 2025
I když čtyřicetiletý portugalský reprezentant Cristiano Ronaldo už dávno nebrázdí nejprestižnější evropské soutěže, jeho hodnota se stále pohybuje v neuvěřitelných výšinách.
Ronaldo vstupuje do filmového světa. Spolu s režisérem "Kingsmana" zakládá vlastní studio
Ať už jde o jeho astronomický plat v saúdskoarabském Al-Nassru, nebo jeho nezastavitelný růst mimo fotbalové hřiště, jedno je jasné – CR7 je stále v plné síle.
Podle posledního výzkumu portugalské marketingové agentury IPAM se hodnota jeho značky vyšplhala na neuvěřitelných 850 milionů eur.
Tato cifra nevyplývá jen z fotbalových úspěchů, ale z jeho obrovského mediálního dosahu, oblíbenosti na sociálních sítích a strategických partnerství se světovými značkami.
Bývalý hráč Sportingu, United, Realu i Juventusu skvěle ví, jak využít svůj vliv – z reklamních smluv mu každý rok přistane na účtu zhruba 150 milionů eur.
Jeho vliv je samozřejmě i v online světě - s více než 652 miliony sledujících na Instagramu a více než 74 miliony odběratelů na YouTube se jeho digitální impérium neustále rozrůstá.
Kromě toho Ronaldo vlastní a propaguje celou řadu produktů – od parfémů, bot a spodního prádla až po vlastní hotely rozmístěné po celém světě.
A jakoby to nestačilo, připojil se k Hollywoodu a založil vlastní filmové studio UR-Marv. Spolupráce s renomovaným režisérem Matthewem Vaughnem už vedla k vydání dvou úspěšných akčních filmů.
V Al-Nassr ho pak čeká další balík, jelikož ročně inkasuje více než 200 milionů eur a v těchto dnech se řeší další prodloužení spolupráce až do roku 2027. Protože má na kontě 931 gólů, magická méta 1000 už není úplně mimo realitu...